Jak wycenić reklamę na swojej stronie?

Masz pełną dowolność w ustaleniu ceny reklamy, ale pamiętaj, że powinna ona odzwierciedlać popularność Twojej strony. Na pewno masz dostęp do statystyk odwiedzin swojej strony. Sprawdź, ile średnio odwiedzin dziennie notuje Twoja strona. Za każde tysiąc odwiedzin możesz policzyć 1 zł. Czyli jeśli notujesz średnio dziennie np. 3500 odwiedzin, możesz policzyć sobie 3,5 zł.

Teraz oceń, jak bardzo, z punktu widzenia Reklamodawcy, wartościowi są Twoi użytkownicy. Jeśli są to np. biznesmeni lub osoby często robiące zakupy przez Internet, możesz podwyższyć tę cenę, bo z perspektywy Reklamodawców to bardzo wartościowi klienci. Podobnie, możesz podwyższyć cenę, jeśli Twoi użytkownicy są bardzo skoncentrowani wokół konkretnego tematu, który może przyciągnąć Reklamodawców.

Zgłoszenia i baza wiedzy